حمل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به فردیس سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون جفت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات لیست قیمت باربری کرج-باربری مشهد-باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به کرج-باربری مطمئن در مشهد-باربری ارزان در مشهد خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به فردیس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

زمانی که از اسباب کشی و حمل بار صحبت می کنیم باید بدانیم که پس از انجام صحیح بسته بندی لوازم و وسایل و انتخاب یک باربری مطمئن، باید در انتخاب ماشین حمل بار و باربری نیز نهایت دقت را بخرج بدهیم. چرا که یکی از فاکتورهایی که در کاهش هزینه های باربری و افزایش سرعت جابجایی تاثیر گذار است انتخاب ماشینی است که با نوع بار و مسیری است که باید بین مبدا و مقصد طی شود متناسب باشد. به همین علت قصد داریم تا در ادامه این مقاله به معرفی انواع ماشین حمل بار، کاربرد آنها و نکاتی که برای انتخاب ماشین مناسب حمل بار باید رعایت کنیم بپردازیم.

در انتخاب ماشین مناسب حمل بار باید به این نکات توجه کنیم؟

 نوع بار و حجم آن : هر چه بار حجیم تر باشد به خودروی باربری بزرگتری برای حمل بار نیاز است. انتخاب وسیله نقلیه مناسب می تواند تعداد دفعات رفت و آمد شما را کمتر کند و در نتیجه اسباب کشی ارزان تری خواهید داشت.

نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد: معمولا برای فاصله های دور از وسایل نقلیه باربری بزرگ (مانند خاور اسباب کشی) استفاده می شود. این خودروها مناسب باربری های بین شهری هستند و معمولا در شهرهای بزرگ با محدودیت های ترافیکی مواجه هستند. وسایل نقلیه سبک تر مناسب جا به جایی درون شهری اند.

فصل اسباب کشی: این که شما در چه فصلی قصد اسباب کشی دارید، در انتخاب ماشین باربری تاثیر دارد. خاور اسباب کشی و کامیونت دارای کابین مسقف(فلزی، پارچه ای) هستند که در شرایط جوی نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت می کنند.

انواع ماشین حمل بار چیست؟

در اتوبار ها و برای باربری به صورت کلی از 3 دسته ماشین زیر استفاده می شود:

1-   باربری با استفاده از ماشین های سبک : وانت – وانت پراید – وانت نیسان

2-   باربری با استفاده از ماشین های نیمه سنگین : کامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – کامیونت

3-   باربری با استفاده از ماشین های سنگین : تریلی – ترانزیت – ده تن – کفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – کفی – کُمپرسی – تریلی تانکر فاو و..

جهت حمل بار و باربری داخل شهری مانند باربری در تهران عموما از ماشین های سبک و نیمه سنگین استفاده می شود. از ماشین های سنگین نیز برای باربری های خارج شهری استفاده می شود چرا که ماشین های سنگین و بزرگ اجازه تردد در داخل مشهد، تهران و شهرهای دیگر را ندارند و تنها در ساعت های بخصوص (ساعت 22 تا 6 صبح) اجازه تردد در شهر ها را دارند.

در انتخاب ماشین باربری چه فاکتور هایی را باید در نظر بگیریم؟

ماشین باربری یکی از تجهیزات مهم مورد استفاده در اسباب کشی است. انتخاب ماشین اسباب کشی یا باربری باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.

وزن بار برای ماشین باربری: هر نوع ماشین باربری، ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. بار زدن بیش از ظرفیت ماشین حمل بار می تواند خطر آفرین باشد. البته شرکت های باربری تهران معمولا از انجام این کار خودداری می کنند. ظرفیت تحمل وزن مفید وانت بار در حدود 750 کیلوگرم، نیسان 1800 کیلوگرم و کامیونت مسقف اسباب کشی حدود 6000 کیلوگرم است.

موقعیت منزل جدید در اسباب کشی: موقعیت منزل جدید شما در انتخاب نوع ماشین حمل بار شما تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جدید شما در کوچه ای با عرض کم قرار داشته باشد، قطعا ماشین باربری بزرگ نمی تواند وارد آن شود. هر چه خودروی حمل بار در موقعیت نزدیک تری نسبت به خانه جدید پارک شود، تخلیه و جا به جایی اثاثیه منزل ساده تر خواهد شد. نکته مهمی در اینجا وجود دارد این است که اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدی بیشتر شود، شرکت های باربری هزینه اضافی برای شما در نظر می گیرند. بنابراین ماشین باربری مورد نظر خود را با توجه به موقعیت مکانی خانه جدید خود انتخاب کنید.

میزان بودجه و ماشین باربری: هزینه کرایه خودروهای سنگین از وسایل نقلیه سبک بیشتر است. بنابراین هنگام اسباب کشی به بودجه خود توجه داشته باشید. البته اگر بار شما حجم زیادی دارد بهتر است از ماشین باربری بزرگتر استفاده کنید تا هزینه اضافی بابت رفت و آمد های چندین باره نپردازید. البته هزینه برای یک اسباب کشی بدون دغدغه کاملا ارزش آن را دارد و شما میتوانید با خیالی آسوده اثاثیه خود را به منزل جدید خود جا به جا کنید.

حمل بار و اثاثیه توسط کامیون جفت از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات لیست قیمت باربری کرج-باربری مشهد-باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به کرج-باربری مطمئن در مشهد-باربری ارزان در مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد به فردیس،حمل بار از مشهد به فردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: